Васильчук, О. В.
(2014)
Структурні особливості office hours як жанру усного американського академічного дискурсу.
Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць, 1.
с. 112-117.
Опис
Вивчення академічного дискурсу проводиться у межах досліджень як вітчизняних, так і зарубіжних науковців, проте його статус у теорії інстутиціональних дискурсів залишається суперечливим. Безпосередня функціональна близькість академічного дискурсу до наукового та педагогічного є причиною того, що деякі лінгвісти (Куликова Л., Литвинов А., Шепітько С.) не розмежовують їх. В той же час інші дослідники (Арутюнова Н., Карасик В., Михальська А., Чернявська В.) наголошують на необхідності чіткого виокремлення академічного дискурсу від інших в силу особливостей складу учасників цього дискурсу (викладач – студент) та їх мети (передача і одержання знань)
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |