Антонова, О. Є. (2006) Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія. с. 175-215.
|
Text
Download (837kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач, що депонує: | професор Олена Євгеніївна Антонова |
Дата внесення: | 25 Жов 2014 19:29 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 09:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13332 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |