Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексу

Коновальчук, І. І., Коновальчук, І. М. (2003) Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 93-96. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (139kB) | Перегляд

Опис

Розглянуто сутність, зміст, структуру та вікові особливості самооцінки учнів як об’єкту психолого-педагогічного проектування в умовах навчально-виховного комплексу "Школа-сад".

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: С.В. Лінійчук
Дата внесення: 18 Лист 2008 10:34
Останні зміни: 14 Серп 2015 15:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1401

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу