Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови

Башманівський О. Л., Башманівська І. М. (2014) Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук, 12 (1). С. 131–137.

[img]
Preview
Текст
Download (312kB) | Preview

Анотація

В статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу та визначено головну відмінність у системі оцінювання саме при компетентісному підході. Здійснено порівняння понять компетентностей та компетенції у педагогічному процесі. Подається інструментарій оцінювання знань учнів та зазначено основні інноваційні оцінні засоби в навчальному процесі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: компетентнісний підхід, вивчення іноземної мови, критерії оцінювання
Класифікатор: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література
P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу
Користувач: Я.В. Величенко
Дата подачі: 25 Лист 2014 10:49
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14139

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу