Особливості лекційної форми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики

Семенець С. П. (2006) Особливості лекційної форми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (111). С. 46–51. ISSN 2227-2844

[img]
Preview
Текст
Download (226kB) | Preview

Анотація

Аналіз системи розвивального навчання дозволяє зробити висновок про її відповідність сучасній концепції розвитку освіти, в основі якої розвивальна, культурно-творча домінанта, виховання особистості, здатної до самоосвіти, саморозвитку та самореалізації у виконуваній діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Користувачі 513 не знайдено.
Дата подачі: 11 Лют 2015 11:12
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15541

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу