Засоби візуальної оцінки : кольоропозначення в американській комерційній рекламі

Романюк, С. К. (2014) Засоби візуальної оцінки : кольоропозначення в американській комерційній рекламі. Наукові записки. – Вип. 130. – Серія : Філологічні науки (мовознавство). – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка.

[img]
Перегляд
Text
Download (362kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Dmytro D Y Bilinsky
Дата внесення: 18 Лют 2015 12:08
Останні зміни: 18 Лют 2015 12:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15678

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу