Шарненкова, Т. О.
(2015)
Організація діяльності курсів підвищення кваліфікації вчителів в Україні другої половини XIX – першої половини XX століття.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77).
с. 158-162.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті проаналізовано особливості організації курсів підвищення кваліфікації неперервної професійної освіти вчителів українських та національних шкіл України другої половини XIX – першої третини ХХ століття. Акцентовано увагу на діяльності всеукраїнських, окружних та районних курсів підвищення кваліфікації учителів українських та національних шкіл, на зацікавленості педагогів України у підвищенні власної кваліфікації, їх плідній співпраці з ентузіастами освітянського руху, на бажанні займатися самоосвітою.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
учитель, професійна освіта, самоосвіта, курси підвищення кваліфікації, самокурси,
перекваліфікація, педагогічні кадри, національні школи, професійна підготовка |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
13 Трав 2015 12:07 |
Останні зміни: |
22 Трав 2015 15:24 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17280 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |