Організація діяльності курсів підвищення кваліфікації вчителів в Україні другої половини XIX – першої половини XX століття

Шарненкова Т. О. (2015) Організація діяльності курсів підвищення кваліфікації вчителів в Україні другої половини XIX – першої половини XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). С. 158–162. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (190kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано особливості організації курсів підвищення кваліфікації неперервної професійної освіти вчителів українських та національних шкіл України другої половини XIX – першої третини ХХ століття. Акцентовано увагу на діяльності всеукраїнських, окружних та районних курсів підвищення кваліфікації учителів українських та національних шкіл, на зацікавленості педагогів України у підвищенні власної кваліфікації, їх плідній співпраці з ентузіастами освітянського руху, на бажанні займатися самоосвітою.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: учитель, професійна освіта, самоосвіта, курси підвищення кваліфікації, самокурси, перекваліфікація, педагогічні кадри, національні школи, професійна підготовка
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 12:07
Оновлення: 22 Трав 2015 15:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17280

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу