Система чинників розвитку гімназійної освіти на Буковині (ХІХ – перша половина ХХ ст.)

Демянчук О. С. (2015) Система чинників розвитку гімназійної освіти на Буковині (ХІХ – перша половина ХХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). С. 243–248. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (272kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто гімназійну освіту як невід’ємну складову відродження українського народу Буковини в період ХІХ – першої пол. ХХ ст. Проаналізовано праці як вітчизняних, так і зарубіжних науковців (О. Добржанський, Д. Квітковський, О. Павлюк, О. Пенішкевич, М. Корніс-Поуп та ін.) щодо впливу різних факторів на розвиток буковинських гімназій. Розвиток гімназійної освіти на Буковині в ХІХ – першій пол. ХХ ст. був пов'язаний із правлінням Австро-Угорської імперії та Румунського королівства. З’ясовано вплив чинників на становлення і розвиток буковинських гімназій в період правління цих двох держав. Визначено переваги австрійського впливу на розвиток гімназійної освіти на Буковині у досліджуваний період. У статті виділено групи чинників, які мали значення для розвитку гімназійної освіти

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: австрійська влада, румунська влада, гімназія, гімназійна освіта, Буковина
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Трав 2015 07:19
Оновлення: 28 Трав 2015 07:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17542

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу