Топачевський, С. К.
(2015)
Етикетизовані синтаксичні конструкції як засоби реалізації інформаційних тактик у текстах англомовної реклами.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80).
с. 205-210.
ISSN 2076-6173
Опис
Особливості синтаксичної будови англомовних рекламних текстів розглянуто з точки зору їх ролі у реалізації інформаційних тактик у рекламному дискурсі, які є проявом стратегії інформування. Засобами реалізації інформаційних тактик є синтаксичні побудови рівня речення і надфразової єдності, які здатні реалізовувати дві протилежні за суттю тактики – компресії і декомпресії. Функціональний аналіз етикетизованих синтаксичних структур пояснює їх роль у поліпшенні сприйняття рекламних текстів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |