Компетентнісна парадигма в освіті: світовий досвід, здобутки українських і польських науковців

Горобець С. М. (2014) Компетентнісна парадигма в освіті: світовий досвід, здобутки українських і польських науковців. Українська полоністика (11). С. 226–233. ISSN 2220-4555

[img]
Preview
Текст
Download (577kB) | Preview

Анотація

У статті досліджуються світовий досвід, здобутки українських і польських науковців щодо компетентнісної парадигми у площині діяльнісного, соціокультурного, контекстно-інформаційного наукових підходів, що дозволяє говорити про певну узгодженість щодо використання компетентнісної парадигми в українській та польській психолого-педагогічній науці.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 07 Жовт 2015 08:55
Оновлення: 07 Жовт 2015 09:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18728

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу