Змішане навчання як основа формування ІКТ-компетентності вчителя

Кривонос, О. М., Коротун, О. В. (2015) Змішане навчання як основа формування ІКТ-компетентності вчителя. Наукові записки (8). с. 19-23. ISSN 978-966-7406-67-7

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

В статті висвітлюється актуальна проблема формування ІКТ-компетентності вчителя у моделі змішаного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах (ЗНЗ). Визначене поняття моделі змішаного навчання, висвітлені переваги та недоліки його використання у навчальному процесі ЗНЗ, описані аспекти формування ІКТ-компетентності вчителя в цій моделі навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата внесення: 23 Лист 2015 10:48
Останні зміни: 23 Лист 2015 15:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19412

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу