Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці

Никончук, Н. О. (2015) Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 209-218.

[img]
Перегляд
Text
Download (660kB) | Перегляд

Опис

В статті представлені результати емпіричного дослідження рефлексії проградієнтності здібностей учнів початкових класів. Сформульовано визначення поняття «рефлексія проградієнтності здібностей». Описано динаміку рефлексії проградієнтності здібностей у молодшому шкільному віці. Виокремлено етапи альтернативної та проградієнтної рефлексії здібностей. Описано тенденції в оцінюванні дітьми власних досягнень та досягнень референтних осіб: тенденцію до більш диференційованого оцінювання вмінь у порівнянні з якостями, тенденцію до вищого оцінювання власних досягнень в умовах соціального порівняння, тенденцію до знецінювання досягнень осіб з найближчого соціального оточення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: молодший шкільний вік, здібності, рефлексія, рефлексія проградієнтності здібностей, оцінювання.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 17 Груд 2015 13:42
Останні зміни: 17 Груд 2015 13:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19564

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу