Хмарні технології як складова формування ІКТ-компетентності вчителів математики

Шевченко, В. Р. (2016) Хмарні технології як складова формування ІКТ-компетентності вчителів математики. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». с. 270-271.

[img]
Перегляд
pdf
Download (533kB) | Перегляд

Опис

Постійний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) приводить до того, що сучасному педагогу вже не достатньо мати професійні базові знання, які ґрунтуються на використанні традиційних відпрацьованих технологій і методик навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Користувач, що депонує: Оксана Куліковська
Дата внесення: 26 Квіт 2016 12:31
Останні зміни: 26 Квіт 2016 12:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20846

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу