Використання автентичних скоромовок як засобу формування іншомовної фонетичної компетенції учнів початкової школи

Березенська Л. І., Вінярська Г. В. (2005) Використання автентичних скоромовок як засобу формування іншомовної фонетичної компетенції учнів початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). С. 67–70.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (119kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються сучасні технології навчання фонетики на прикладі використання німецьких скоромовок за певним алгоритмом опрацювання даного автентичного матеріалу на початковому ступені навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
P Мова та література > PD Німецькі мови
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Н.М. Цмех
Дата подачі: 25 Лист 2008 10:39
Оновлення: 14 Серп 2015 18:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2337

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу