Бондарчук, Л. І. (2005) Текст на уроці мови як методична проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 29-31.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (110kB) | Перегляд |
Опис
Рівень організації навчальної роботи з текстом прямопропорційно залежить від рівня його сприймання, що має виразно індивідуально-психологічні особливості, - має враховувати методика.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач, що депонує: | О.А. Халімончук |
Дата внесення: | 08 Груд 2008 12:55 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 18:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2396 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |