Сидоренко, Т. О. (2017) Розробка програмного забезпечення ігрового типу засобами Unreal Technology. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 236-238.
|
Text
Download (373kB) | Перегляд |
Опис
В даному дослідженні ми розглянемо процес розробки програмного забезпечення ігрового типу, його види та особливості ігрових рушіїв Unreal Engine.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | Оксана Куліковська |
Дата внесення: | 11 Квіт 2017 09:10 |
Останні зміни: | 11 Квіт 2017 09:10 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24310 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |