Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами

Ковальова Т. П., Тимощук Ю. О. (2016) Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами. Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис (5). С. 41–44.

[img]
Preview
Текст
Download (204kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Оксана Борковська
Дата подачі: 30 Жовт 2017 08:07
Оновлення: 30 Жовт 2017 08:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25549

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу