Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів

Підлужна Г. В. (2017) Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару). С. 85–90.

[img]
Preview
Текст
Download (228kB) | Preview

Анотація

Важливою складовою навчально-виховного процесу в сучасній початковій школі є літературне читання. Сутність початкової літературної освіти полягає в тому, що дитина має оволодіти читацькими й мовленнєвими навичками та вміннями, способами роботи над текстом, дитячою й навчальною книгою

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 30 Жовт 2017 18:39
Оновлення: 30 Жовт 2017 18:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25573

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу