Підлужна Г. В. (2017) Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару). С. 85–90.
|
Текст
Download (228kB) | Preview |
Анотація
Важливою складовою навчально-виховного процесу в сучасній початковій школі є літературне читання. Сутність початкової літературної освіти полягає в тому, що дитина має оволодіти читацькими й мовленнєвими навичками та вміннями, способами роботи над текстом, дитячою й навчальною книгою
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 30 Жовт 2017 18:39 |
Оновлення: | 30 Жовт 2017 18:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25573 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |