Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів

Підлужна, Г. В. (2017) Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару). с. 85-90.

[img]
Перегляд
Text
Download (228kB) | Перегляд

Опис

Важливою складовою навчально-виховного процесу в сучасній початковій школі є літературне читання. Сутність початкової літературної освіти полягає в тому, що дитина має оволодіти читацькими й мовленнєвими навичками та вміннями, способами роботи над текстом, дитячою й навчальною книгою

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 30 Жов 2017 18:39
Останні зміни: 30 Жов 2017 18:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25573

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу