Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах

Кальніцька, О. (2017) Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. с. 67-70.

[img]
Перегляд
Text
Download (297kB) | Перегляд

Опис

Важливим завданням сучасної початкової школи є формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, розвиток здібностей кожного. Одним із шляхів розв’язання цього завдання виступає диференціація навчання, яка допомагає враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів молодшого шкільного віку. Доречним є застосування диференційованого підходу на уроках української мови, а особливо під час вивчення такого складного розділу мовознавства, як морфологія.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 29 Лист 2017 07:03
Останні зміни: 29 Лист 2017 07:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25875

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу