Концептуальні засади професійного розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін

Вознюк, О. В. (2011) Концептуальні засади професійного розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Культурно-історична спадщина Польщі та України як чинник розвитку полікультурної освіти: зб.наук.праць / за ред. Василя Кременя, Тадеуша Левовицького, Світлани Сисоєвої. с. 79-84.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлюються концептуальні засади професійного розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Ставиться завдання розробки психолого-педагогічної програми дослідження феномену громадянського розвитку особистості професіонала, що передбачає поєднання в одному теоретико-методологічному полі трьох освітніх цілей розвитку людини у системі освіти – формування особистості, громадянина і фахівця.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Conceptual principles basis of the professional development of teacher's personality in the conditions of civilizations changes is analyzed in the article. The task is set to develop of the psychological and pedagogical program of the research of the phenomenon of civil development of the personality of a professional which foresees the unification in one theoretical and methodological field three educational aims of man's development in the system of education - forming the personality, citizen and specialist.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 08 Лют 2018 12:04
Останні зміни: 08 Лют 2018 12:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26430

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу