Брандес, В. М., Вознюк, О. В. (2003) Технология решения проблемных ситуаций в контексте концепции функциональной асимметрии мозга человека. Рута, Житомир.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
На основе концепции функциональной асимметрии мозга человека обосновывается инвариант решения проблемных ситуаций как в образовании, так и в психотерапевтической практике для решения проблем личностного характера.
Тип елементу : | Книга |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 19 Лют 2018 06:58 |
Останні зміни: | 19 Лют 2018 06:58 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26535 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |