Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем

Вознюк, О. В., Грабар, І. Г. (2008) Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем. Історія. Філософія. Релігієзнавство. Науковий журнал (3). с. 41-45.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Аналізуються ресурси синергетики у сфері педагогічного знання, обговорюються деякі традиційні й новітні педагогічні системи та технології, що сповнені синергетичним змістом та виявляють потужний синергетичний потенціал.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: The resources of synergetic sciences in the field of pedagogical knowledge are analysed, some traditional and newest pedagogical systems and technologies which are filled with synergetic contents and reveal powerful synergetic potential are discussed.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 22 Лют 2018 07:20
Останні зміни: 22 Лют 2018 07:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26559

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу