Вознюк, О. В., Романенко, Є. М. (2007) Психоаналітичні методи корекції негативних психоемоційних станів. Психолог (5). с. 28-30.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
Психічна діяльність людини виявляє два відносно полярні аспекти: свідомий (довільний) і підсвідомий (мимовільний). Процес виховання й навчання, основне навантаження якого лягає на наріжний соціальний інститут – школу, передбачає використання технологій, спрямованих на перетворення як свідомого, так і підсвідомого аспектів психічної діяльності дитини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 03 Бер 2018 23:20 |
Останні зміни: | 03 Бер 2018 23:20 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26645 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |