Вознюк О. В., Романенко Є. М. (2007) Психоаналітичні методи корекції негативних психоемоційних станів. Психолог (5). С. 28–30.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
Психічна діяльність людини виявляє два відносно полярні аспекти: свідомий (довільний) і підсвідомий (мимовільний). Процес виховання й навчання, основне навантаження якого лягає на наріжний соціальний інститут – школу, передбачає використання технологій, спрямованих на перетворення як свідомого, так і підсвідомого аспектів психічної діяльності дитини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 03 Бер 2018 23:20 |
Оновлення: | 03 Бер 2018 23:20 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26645 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |