Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість

Вознюк, О. В., Бех, І. Д., Левківський, М. В., Музика, О. Л. (2001) Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість. Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальнi та гуманітарні науки. Проблеми освіти (11). с. 92-100.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Автори розглядають головні аспекти сенсорно-психологічного та ситуативно-поведінкового впливу реклами на людську психіку. Закладаються концептуальні основи теорії реклами. Аналізуються деякі проблеми технології впливу на індивідуальну й на масову свідомість.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: The authors consіder maіn aspects of sensory-psychologіcal and behavіoral-sіtuatіonal іnfluence of аdvertіsement on man’s psychіc. A conceptual foundatіon of theory of advertіsement are laіd. Some problems of the іnfluence on іndіvіdual and collectіve conscіousness are analysed.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 12 Квіт 2018 06:35
Останні зміни: 12 Квіт 2018 06:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26950

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу