Майстренко, Т. М.
(2018)
Психологічний аналіз очікувань студентів (на матеріалі курсу «Основи психологічного тренінгу»).
Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції, 3.
с. 89-90.
Опис
Вивчення будь-якої дисципліни програми підготовки фахівців обов‘язково передбачає визначення кінцевого результату у вигляді сформованих знань, умінь та навичок студентів або набутих компетенцій. Однак з точки зору методики викладання важливим є з‘ясування того, які очікування мають самі студенти щодо кінцевого результату вивчення того чи іншого курсу. Особливо корисним є вивчення сподівань студентів у практично-орієнтованих навчальних курсах, які суттєво впливають на розвиток фахових компетенцій. Однією з таких дисциплін є «Основи психологічного тренінгу». Викладання цього курсу спрямоване на формування у студентів умінь планувати, розробляти та проводити тренінг у спосіб моделювання ситуації тренінгу, при якому кожен студент групи виконує роль тренера. Тому важливо з‘ясувати, як студенти визначають для себе очікування щодо курсу «Основи психологічного тренінгу».
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |