Режим дня як основа формування здоров’я та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку у курсі «Вікова фізіологія та валеологія»

Сорочинська, О. А., Павлюченко, О. В., Халімончук, Н. О. (2018) Режим дня як основа формування здоров’я та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку у курсі «Вікова фізіологія та валеологія». Зб. наук. праць «Педагогічні науки», 1. с. 81-86.

[img]
Перегляд
Text
Download (228kB) | Перегляд

Опис

У статті теоретично обґрунтовано проблему дотримання режиму дня як основи формування здоров’я та розвитку дітей дошкільного віку. Проаналізовано сутність понять «режим» та «режим дня». Окреслено основні вимоги до його побудови у дошкільній практиці, та обґрунтовано їх із позиції вікових фізіологічних особливостей розвитку дитячого організму. Відповідно до процесів життєдіяльності дошкільників виокремлено складові режиму дня та здійснено їх детальну характеристику.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: режим дня, дошкільний навчальний заклад, формування здоров’я, процеси життєдіяльності, складові режиму дня, дошкільники.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач, що депонує: kaf.zoology Zoo KZ
Дата внесення: 28 Вер 2018 18:57
Останні зміни: 28 Вер 2018 18:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27400

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу