Експериментальна перевірка моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту

Коновальчук І. М. (2018) Експериментальна перевірка моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). С. 92–97. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (407kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 26 Лют 2019 10:35
Оновлення: 26 Лют 2019 10:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28436

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу