Коновальчук, І. М. (2018) Експериментальна перевірка моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). с. 92-97. ISSN 2076-6173
|
Text
Download (407kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | Анастасія Торгонська |
Дата внесення: | 26 Лют 2019 10:35 |
Останні зміни: | 26 Лют 2019 10:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28436 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |