Тарасова, Ю. В., Андрійчук, Т. В., Вискушенко, Д. А., Вискушенко, А. П. (2018) Особливості формування пізнавальної активності студентів при викладанні біологічних дисциплін. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. с. 203-205.
|
Text
Download (266kB) | Перегляд |
Опис
В умовах сьогочасної інтеграції України у світовий освітнiй простір особливої уваги набуває проблема професiйного вдосконалення людини, яка має бути здатною здiйснювати свою професійну дiяльність на високому рівні. Потреба у формуванні i розвитку пізнавальної активності студентів у процесі їх пiдготовки як висококвалiфікованих фахівців із вищою освітою аналізується i розглядається в низці ґрунтовних праць та наукових публікацій психологів (Б.Г.Ананьєва, Л.О.Богуша, Л.С.Виготського, В. В.Давидова, О.М.Леонтьєва, Г.І.Щукіна та ін.), філософів (М.К.Мамардашвілі та ін.), педагогів (А.А.Вербицького, А.К.Маркова, К.Д.Ушинського, І.Ф.Харламова та ін.).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач, що депонує: | kaf.zoology Zoo KZ |
Дата внесення: | 29 Бер 2019 12:34 |
Останні зміни: | 29 Бер 2019 12:34 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28719 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |