Особливості формування пізнавальної активності студентів при викладанні біологічних дисциплін

Тарасова, Ю. В., Андрійчук, Т. В., Вискушенко, Д. А., Вискушенко, А. П. (2018) Особливості формування пізнавальної активності студентів при викладанні біологічних дисциплін. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. с. 203-205.

[img]
Перегляд
Text
Download (266kB) | Перегляд

Опис

В умовах сьогочасної інтеграції України у світовий освітнiй простір особливої уваги набуває проблема професiйного вдосконалення людини, яка має бути здатною здiйснювати свою професійну дiяльність на високому рівні. Потреба у формуванні i розвитку пізнавальної активності студентів у процесі їх пiдготовки як висококвалiфікованих фахівців із вищою освітою аналізується i розглядається в низці ґрунтовних праць та наукових публікацій психологів (Б.Г.Ананьєва, Л.О.Богуша, Л.С.Виготського, В. В.Давидова, О.М.Леонтьєва, Г.І.Щукіна та ін.), філософів (М.К.Мамардашвілі та ін.), педагогів (А.А.Вербицького, А.К.Маркова, К.Д.Ушинського, І.Ф.Харламова та ін.).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач, що депонує: kaf.zoology Zoo KZ
Дата внесення: 29 Бер 2019 12:34
Останні зміни: 29 Бер 2019 12:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28719

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу