Мороз О. М., Стадниченко А. П. (2018) Розвиток професійної рефлексії студентської молоді. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць.. С. 189–193.
|
Текст
Download (381kB) | Preview |
Анотація
Сучасна освіта потребує переосмислення концептуальних підходів до професійної підготовки майбутніх учителів. Вищі навчальні заклади, що готують майбутніх педагогів, мають спрямовувати свою діяльність насамперед на розкриття потенціалу кожної людини, підготовку її до саморозвитку, самовизначення та самореалізації. У зв’язку з цим необхідно сприяти становленню і розвитку справжнього професіонала, здатного активно, якісно і творчо реалізувати педагогічні функції з оптимальними нервово-психічними витратами, володіючи адекватними засобами самовираження та саморозвитку. Це робить актуальним формування професійної рефлексії особистості у процесі професійної підготовки. Розвиток професійної рефлексії студентської молоді відіграє важливу роль у становленні й професійному самовизначенні особистості. Особливо це актуально в умовах світової глобалізації й конкуренції, коли зростають вимоги до рівня професійного розвитку майбутнього фахівця, його готовності до виконання нових завдань. Також розвиток професійної рефлексії розвиває здатність мислити як фахівець, ідентифікувати себе як професіонала, що реально володіє достатнім рівнем розвитку професійних якостей [6]. Отже, є об’єктивна потреба у формуванні професійної рефлексії майбутніх викладачів, як неодмінна умова їхнього професійного становлення і професійної самореалізації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | kaf.zoology Zoo KZ |
Дата подачі: | 29 Бер 2019 14:16 |
Оновлення: | 29 Бер 2019 14:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28732 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |