Кучерук, О. А. (2008) Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 29-35. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (348kB) | Перегляд |
Опис
У статті зроблено спробу розглянути філософсько-освітні засади методології навчання мови. На основі міждисциплінарного осмислення порушеної проблеми та інтеграції різних наукових ідей обґрунтовуються механізми комплексного підходу до продуктивної мовної освіти з домінуванням антропоцентричної парадигми.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач, що депонує: | Л. А. Лупаренко |
Дата внесення: | 08 Жов 2009 10:41 |
Останні зміни: | 01 Бер 2016 10:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2902 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |