Підгурська В. Ю. (2009) Аналіз інноваційних методів формування мовнокомунікативних умінь студентів у процесі вивчення мови та методики її викладання у початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). С. 142–145. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (246kB) | Preview |
Анотація
У статті розглядається класифікація інноваційних методів навчання як один із важливих інструментів навчального процесу, що сприяє формуванню мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Дається стисла лінгвістична характеристика основних найоптимальніших методів навчання, які уможливлюють повноцінну комунікативну спрямованість навчального процесу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Жовт 2009 11:40 |
Оновлення: | 08 Лют 2016 22:24 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2973 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |