Склад професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін на початку XXI століття (на прикладі підготовки вчителів іноземних мов)

Зимовець, О. А. (2009) Склад професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін на початку XXI століття (на прикладі підготовки вчителів іноземних мов). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 150-156. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (336kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається проблема визначення складу професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін на початку ХХІ століття. Автор пропонує визначення поняття "професійні уміння вчителя гуманітарних дисциплін в інформаційному суспільстві", уточнює склад професійних умінь з огляду на завдання гуманізації та гуманітаризації освіти в умовах інформаційного суспільства та деталізує їх зміст на прикладі вчителя іноземних мов.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 21 Жов 2009 11:42
Останні зміни: 06 Жов 2016 09:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2975

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу