Зимовець, О. А. (2009) Склад професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін на початку XXI століття (на прикладі підготовки вчителів іноземних мов). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 150-156. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (336kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглядається проблема визначення складу професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін на початку ХХІ століття. Автор пропонує визначення поняття "професійні уміння вчителя гуманітарних дисциплін в інформаційному суспільстві", уточнює склад професійних умінь з огляду на завдання гуманізації та гуманітаризації освіти в умовах інформаційного суспільства та деталізує їх зміст на прикладі вчителя іноземних мов.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | Л. А. Лупаренко |
Дата внесення: | 21 Жов 2009 11:42 |
Останні зміни: | 06 Жов 2016 09:46 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2975 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |