Підлужна, Г. В. (2017) Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти (15(58)). с. 8-10.
|
Text
Download (311kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянуто педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. На основі результатів проведеного педагогічного експерименту автор доводить, що рівень розвитку критичного мислення учнів 3-4 класів значно зростає за умов компетентнісного підходу до застосування науково обґрунтованих, дібраних і систематизованих інтерактивних методів та прийомів навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Компетентнісний підхід, критичне мислення, молодші школярі, уроки української мови. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 20 Жов 2019 15:01 |
Останні зміни: | 20 Жов 2019 15:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29922 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |