Паралелізм як прояв формальної синтаксичної надлишковості англомовних рекламних текстів

Топачевський С. К. (2019) Паралелізм як прояв формальної синтаксичної надлишковості англомовних рекламних текстів. Подолання мовних та комунікативних бар‘єрів: освіта, наука, культура : збірник наукових праць. С. 524–527.

[img]
Preview
Текст
Download (374kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: О.І. Ляшик
Дата подачі: 01 Трав 2020 22:52
Оновлення: 01 Трав 2020 22:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31014

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу