Сліпчишин, Л. (2020) Творчий вимір потенціалу учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94). с. 314-320.
|
Text
Download (485kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянуто сутність потенціалів розвитку людини, які при певних умовах перетворюються у реальні здібності та обдарованості. Зазначено, що важливу роль у перетворенні потенціалів молодої людини у здібності відіграє освіта. Автором проаналізовано основні концепції, які обґрунтовують поетапний процес перетворення потенціалів у здібності та обдарованість. Увага акцентована на тому, що позитивні динамічні зрушення в особистості можливі за умов цілісного підходу до визначення зовнішніх умов і внутрішніх чинників в їх взаємозв’язку. Підкреслено важливість розуміння педагогами фундаментальних основ процесу розвитку обдарованості учнів та їх практичного застосування. Наведено результати дослідження індивідуальних профілів учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які здобувають технічний і художній фахи за методикою множинного інтелекту. Проаналізовано розподіл обдарованостей та їх рівень у майбутніх робітників, що здобувають технічні та художні фахи. Встановлено, що майбутні робітники технічних профілів у порівнянні з учнями, що здобувають художній фах, мають нижчий рівень розвитку абстрактності. Це є перешкодою для розвитку тих обдарованостей, які пов’язані з вищими гуманними категоріями (духовність, цінності тощо). Звернено увагу на актуальність удосконалення змісту урочно-позаурочної роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти та її спрямування на реалізацію потенціалів учнів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 28 Черв 2020 06:17 |
Останні зміни: | 28 Черв 2020 06:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31349 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |