Введення до педагогіки життєвих фактів

Вознюк О. В. (2020) Введення до педагогіки життєвих фактів. Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога» (м. Житомир, 30 вересня 2020р.).. С. 145–149.

[img]
Preview
Текст
Download (565kB) | Preview

Анотація

Аналіз сучасної соціокультурної ситуації засвідчує про поширення глобалізаційних процесів, зумовлених входженням людства в критичну фазу свого розвитку. Одним з негативних наслідків зазначеного процесу є системна криза сучасної системи освіти, пов'язана з фрагменталізацією сучасного знання, що має місце в умовах інформаційного буму на тлі калейдоскопічною зміни технологій, посилення спеціалізації наукових напрямків і розширення профілізації освіти як соціального інституту, що перетворюється на сферу послуг. Ефективний спосіб подолання ситуації, що склалася – реалізація в просторі педагогічної дійсності принципів фундаменталізації знань і педагогічної інтеграції, що забезпечують спадкоємність нового і старого, реалізують синтез теоретичного знання і практичного досвіду. Один із шляхів утвердження педагогічної інтеграції – розробка новітнього напряму – педагогіки життєвих фактів, яку ми розробляємо. Завдяки педагогіці життєвих фактів на основі предметно-емоційного навчального ресурсу можна формулювати так звані конструктивні знання, насичені конкретним змістом.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 03 Жовт 2020 13:24
Оновлення: 03 Жовт 2020 13:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31579

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу