Synchronous and asynchronous distance learning: benefits and limitations

Shandra, N., Фонарюк, О. В., Chystiakova, I. (2021) Synchronous and asynchronous distance learning: benefits and limitations. Інший. Publishing House of University of Technology, Katowice, Katowice.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд
Офіційний URL: http://www.wydawnictwo.wst.pl/oferta_wydawnicza_oraz_zakup_publikacji/wydawnictwa/role_of_science_and_education_for_sustainable_development/83

Опис

This paper provides the definition of the notion “distance education”, which is regarded as a planned and systematic activity which comprises the choice, didactic preparation and presentation of teaching materials as well as the supervision and support of student learning and which is achieved by bridging the physical distance between student and teacher by means of at least one appropriate technical medium. The research describes two basic types of distance learning, namely synchronous and asynchronous, in details. The benefits and limitations of both types are analysed. Distance education theory is provided.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: Олена Фонарюк
Дата внесення: 23 Трав 2021 19:49
Останні зміни: 23 Трав 2021 19:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32691

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу