Індивідуальний підхід до навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи

Сліпченко, К. В., Федоренко, А. П. (2021) Індивідуальний підхід до навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Перегляд
pdf
Download (311kB) | Перегляд

Опис

реалізація індивідуального підходу в процесі навчання допомагає оптимізувати процес передавання й засвоєння знань, умінь, досвіду та допомагає розкрити потенціал кожного здобувача освіти. Учитель повинен пам’ятати, що кожен учень – це особистість, яка має свій темперамент, звички, здібності. Саме тому кожен педагог у навчальному процесі повинен використовувати індивідуальний підхід, що забезпечить ефективність засвоєння знань кожним учнем.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 16 Черв 2021 08:02
Останні зміни: 16 Черв 2021 08:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32853

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу