Іщук, О. Р., Гордієнко, О. А. (2021) Використання елементів креативного навчання у практичній роботі вчителя початкових класів на уроках української мови. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
|
pdf
Download (479kB) | Перегляд |
Опис
Одним із пріоритетних завдань учителя на уроках мовно-літературної галузі в початковій школі є пробудження пізнавального інтересу, позитивної мотивації учнів, яка спрямовує їх на здобуття необхідних знань, формування вміння мислити критично й нестандартно, що є основною креативного мислення. Адже саме за цих умов дитина зможе досягти високих результатів у процесі навчання. У процесі такої діяльності, реалізуючи зміст технологій розвитку критичного мислення, слід приділяти суттєву увагу здатності учня вірити в себе, налаштуватися на успіх, сприяти зниженню рівня занепокоєності та страху
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 16 Черв 2021 08:59 |
Останні зміни: | 16 Черв 2021 09:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32866 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |