Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О. (2020) Центри навчання іноземної мови в немовному виші: французький досвід. Український педагогічний журнал (2). с. 16-22. ISSN 2411-1317
|
Text
Download (494kB) | Перегляд |
Опис
У статті проаналізовано методологічні, організаційні та змістові аспекти створення Центрів мовних ресурсів як інноваційних проєктів навчання іноземних мов у Франції. Обґрунтовано актуальність вивчення, узагальнення та систематизації зарубіжного досвіду в мовній підготовці студентів немовних факультетів. Розглянуто основні принципи діяльності Центру мовних ресурсів у Страсбурзі. З’ясовано, що особливістю мовної підготовки в Центрі є відмінне оснащення навчальними ресурсами та опертя на інформаційно-комунікаційні технології, а також фахова допомога і консультування викладачів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | навчання іноземних мов; французькі університети; інноваційні проєкти; університетські мовні центри |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | Юлія / Ю.О. Лісова |
Дата внесення: | 03 Січ 2022 00:05 |
Останні зміни: | 03 Січ 2022 00:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33534 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |