Центри навчання іноземної мови в немовному виші: французький досвід

Папіжук В. О., Лісова Ю. О. (2020) Центри навчання іноземної мови в немовному виші: французький досвід. Український педагогічний журнал (2). С. 16–22. ISSN 2411-1317

[img]
Preview
Текст
Download (494kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано методологічні, організаційні та змістові аспекти створення Центрів мовних ресурсів як інноваційних проєктів навчання іноземних мов у Франції. Обґрунтовано актуальність вивчення, узагальнення та систематизації зарубіжного досвіду в мовній підготовці студентів немовних факультетів. Розглянуто основні принципи діяльності Центру мовних ресурсів у Страсбурзі. З’ясовано, що особливістю мовної підготовки в Центрі є відмінне оснащення навчальними ресурсами та опертя на інформаційно-комунікаційні технології, а також фахова допомога і консультування викладачів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: навчання іноземних мов; французькі університети; інноваційні проєкти; університетські мовні центри
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Олександрівна Лісова
Дата подачі: 03 Січ 2022 00:05
Оновлення: 03 Січ 2022 00:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33534

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу