Проблеми освіти у понятійній площині синергетики

Левківський М. В., Вознюк О. В. (2003) Проблеми освіти у понятійній площині синергетики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 51–55. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (150kB) | Preview

Анотація

Проблеми сучасного розуміння освіти розглядаються у площині синергетичного підходу, якій передбачає використання нелінійного аналізу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Н.М. Костючек
Дата подачі: 08 Груд 2008 15:02
Оновлення: 14 Серп 2015 19:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/339

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу