Левківський, М. В., Вознюк, О. В. (2003) Проблеми освіти у понятійній площині синергетики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 51-55. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (150kB) | Перегляд |
Опис
Проблеми сучасного розуміння освіти розглядаються у площині синергетичного підходу, якій передбачає використання нелінійного аналізу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | Н.М. Костючек |
Дата внесення: | 08 Груд 2008 15:02 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 19:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/339 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |