Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови

Горобченко, Н. В., Баюн, К. Й. (2022) Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови. Імідж сучасного педагога (2(203)). с. 45-49. ISSN 2221-6316

[img]
Перегляд
Text
Download (129kB) | Перегляд

Опис

Навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у цілому й мобільних технологій зокрема, є не лише освітньою інновацією ХХІ століття, а й основним і можливим способом продовжувати освітній процес в умовах пандемії. Залученню та інтеграції інформаційних комунікативних технологій в освітній процес сприяли ідеї Концепції Нової української школи, а саме інформаційна компетентність та навчання впродовж життя. Застосування мобільних технологій для формування інформаційної комунікативної компетентності покликане не змінювати традиційні методи навчання, а створювати нове середовище, яке буде націленим водночас на формування мовленнєвих умінь, навичок навчання протягом життя, що власне і є підґрунтям нового підходу в освіті – неперервного навчання (англ. lifelong learning).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: лаборант Оксана Борковська
Дата внесення: 06 Трав 2022 07:25
Останні зміни: 06 Трав 2022 07:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33968

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу