Антонов, Є. В. (2022) Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (14). с. 30-42. ISSN 2786-4952
|
Text
Download (262kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | професор Олена Євгеніївна Антонова |
Дата внесення: | 23 Серп 2022 09:36 |
Останні зміни: | 23 Серп 2022 09:36 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34417 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |