Формування логічно пов’язаних висловлювань учнів молодшої школи засобами вербально-зображальної наочності

Корець В. А. (2022) Формування логічно пов’язаних висловлювань учнів молодшої школи засобами вербально-зображальної наочності. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). С. 124–127.

[img]
Preview
Текст
Download (767kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 07 Груд 2022 09:24
Оновлення: 07 Груд 2022 09:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35243

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу