Сейко, Н. А., Костюшко, Ю.
(2021)
Конфлікти в педагогічному процесі та компетентнісні засади їх вирішення.
Молодь і ринок (7-8).
Опис
У статті з’ясовано зміст та специфіку професійної компетентності вчителя у розв’язанні конфліктів
з учнями в педагогічному процесі. Обґрунтовано думку про необхідність формування конфліктологічної
компетентності педагога. Доведено, що в ситуації педагогічного конфлікту шлях до інтеграції лежить
через примирення, що передбачає реалізацію співробітництва учасників конфлікту. Сформульовано висновок,
що метою примирення учасників конфлікту в педагогічному процесі є зміна взаємовідносин між учасниками
конфлікту.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |