Сейко Н. А., Костюшко Ю. (2021) Конфлікти в педагогічному процесі та компетентнісні засади їх вирішення. Молодь і ринок. № 7-8.
Preview
останній.pdf
Завантажити (564kB) | Preview
Анотація
У статті з’ясовано зміст та специфіку професійної компетентності вчителя у розв’язанні конфліктів
з учнями в педагогічному процесі. Обґрунтовано думку про необхідність формування конфліктологічної
компетентності педагога. Доведено, що в ситуації педагогічного конфлікту шлях до інтеграції лежить
через примирення, що передбачає реалізацію співробітництва учасників конфлікту. Сформульовано висновок,
що метою примирення учасників конфлікту в педагогічному процесі є зміна взаємовідносин між учасниками
конфлікту.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | професійна компетентність; педагогічний процес; конфлікт; інцидент; ситуація конфлікту. |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
| Користувач: | Світлана Миколаївна Коляденко |
| Дата подачі: | 08 Груд 2022 12:27 |
| Оновлення: | 08 Груд 2022 12:33 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35312 |
| ДСТУ 8302:2015: | Сейко Н. А., Костюшко Ю. Конфлікти в педагогічному процесі та компетентнісні засади їх вирішення. Молодь і ринок. 2021. № 7-8. |


