Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладів вищої освіти

Анікіна І. В., Антонюк Л. В., Багно Ю. М., Хміль О. О., Чемерис О. А. (2022) Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладів вищої освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (13(18)). С. 39–54. ISSN 2786-4952

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена організації процесу навчання із застосуванням дистанційної форми навчання, проаналізовано основні види та моделі дистанційного навчання, показано відмінності дистанційного навчання від традиційного. Показано, що ефективність дистанційного навчання визначається використанням педагогічних технологій, що лежать в основі навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дистанційне навчання, змішане навчання, освітній процес, здобувачі освіти, заклад вищої освіти
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Ольга Анатоліївна Чемерис
Дата подачі: 27 Груд 2022 21:54
Оновлення: 27 Груд 2022 21:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35713

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу