Розвиток пізнавальних інтересів учнів початкової школи на нестандартних уроках математики

Станчик, В. В., Коновальчук, І. М. (2022) Розвиток пізнавальних інтересів учнів початкової школи на нестандартних уроках математики. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). (У процесі публікації)

[img]
Перегляд
Text
Download (299kB) | Перегляд

Опис

Головним завданням початкової школи як першого етапу в освіті дітей стає завдання навчити їх учитися, розвивати прагнення до здобуття знань, тому вчитель має зробити так, щоб кожен урок сприяв розвитку пізнавальних інтересів учнів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 16 Лют 2023 14:44
Останні зміни: 16 Лют 2023 14:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36163

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу