Коновальчук, І. М. (2022) Використання інтерактивних технологій у формуванні фахових компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).
|
Text
Download (317kB) | Перегляд |
Опис
Поняття "технологія" має неоднозначне трактування. Історично воно пов’язане з технічним процесом і тлумачиться як сукупність знань про засоби і способи обробки матеріалів, як мистецтво оволодіння процесом, у результаті чого уособлюється. Технологія як процес дає відповідь на запитання "Як зробити, з чого і якими засобами?". Науково-технічний прогрес розширив можливості людини, з’явились нові технології (індустріальні, інформаційні, соціальні, екологічні та інші), що мали потужний навчальний ресурс із властивими їм методиками, які стають невід’ємними складниками освітнього процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 16 Лют 2023 14:44 |
Останні зміни: | 16 Лют 2023 14:44 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36164 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |