Основні аспекти синергетичної теорії педагогічної дії

Вознюк О. В. (2022) Основні аспекти синергетичної теорії педагогічної дії. Нові технології навчання (96). С. 35–43. ISSN 2710-3579

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Розглядаються основні аспекти синергетичної теорії педагогічної дії у контексті наріжних аспектів, пов’язаних з певними психологічними, педагогічними та іншими синергетичними чинниками, які знайшли відображення у таких аспектах, як: феномен сензитивних фаз розвитку людини, універсальна парадигма розвитку (принцип гетерохронності щодо розвитку живих систем, теорією поетапного формування розумових дій), сугестопедична концепція освіти (гіпнопедія, сугестопедія, релаксопедія, ритмопедія), фазові стани психіки (метод "вибуху"), педагогічна синергетика (синергетичний ефект цілісності системи, метод "опорних сигналів", принцип "талант – це сума талантів", система взаємного навчання учасників освітнього процесу, метод евритмії, принципи гештальтосвіти (глобалізація, педагогічна інтеграція, фундаменталізація знань, методика укрупнення дидактичних одиниць), методика інфантелізації, методи вирішення педагогічного конфлікту, методи педагогічного впливу, що базується на концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку учасників освітнього процесу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічний вплив, педагогічна дія, педагогічна взаємодія, нелінійна методологія, синергетика, педагогічна інтеграція, гештальосвіта, сугестопедія, педагогічний конфлікт.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 19 Лют 2023 20:00
Оновлення: 19 Лют 2023 20:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36183

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу