Вознюк, О. В. (2022) Основні аспекти синергетичної теорії педагогічної дії. Нові технології навчання (96). с. 35-43. ISSN 2710-3579
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
Розглядаються основні аспекти синергетичної теорії педагогічної дії у контексті наріжних аспектів, пов’язаних з певними психологічними, педагогічними та іншими синергетичними чинниками, які знайшли відображення у таких аспектах, як: феномен сензитивних фаз розвитку людини, універсальна парадигма розвитку (принцип гетерохронності щодо розвитку живих систем, теорією поетапного формування розумових дій), сугестопедична концепція освіти (гіпнопедія, сугестопедія, релаксопедія, ритмопедія), фазові стани психіки (метод "вибуху"), педагогічна синергетика (синергетичний ефект цілісності системи, метод "опорних сигналів", принцип "талант – це сума талантів", система взаємного навчання учасників освітнього процесу, метод евритмії, принципи гештальтосвіти (глобалізація, педагогічна інтеграція, фундаменталізація знань, методика укрупнення дидактичних одиниць), методика інфантелізації, методи вирішення педагогічного конфлікту, методи педагогічного впливу, що базується на концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку учасників освітнього процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічний вплив, педагогічна дія, педагогічна взаємодія, нелінійна методологія, синергетика, педагогічна інтеграція, гештальосвіта, сугестопедія, педагогічний конфлікт. |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 19 Лют 2023 20:00 |
Останні зміни: | 19 Лют 2023 20:00 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36183 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |